OW Debug - Notice
Message: Trying to access array offset on value of type null
File: /home/romarekl/public_html/sosyallift.com/ow_plugins/forum/controllers/topic.php
Line: 136
3D MAX Materyal Kimliği Forum | Sosyallift©
Loading...
 
tr
Whordark
Whordark Ocak 23 '17

Bir alt-nesnenin (yüz veya çokgen) Malzeme ID Bir uyguladığınızda alt-nesne kullanan alt malzeme belirleyen değerdir Çoklu / Alt-Nesne malzeme yüzeyi ait olduğu nesneye. Eğer bir malzeme atamak Ayrıca, Çoklu / Alt-Harita shader birkaç nesnelere alt haritalar nereye, malzeme kimlikleri tespit edebilirsiniz.

Bir Çoklu / Alt-Nesne malzemesi kullanılarak haritalanmış şekil: Malzeme kimlikleri bileşen alt-materyallerini tanımlar.

Geometrik ilkellerin, varsayılan yumuşatma gruplarına sahip olduğu gibi, varsayılan malzeme kimlik numarası atamaları vardır. Varsayılan malzeme kimliği ataması, geometri türüne bağlıdır. Küreler gibi eğrilmiş nesnelerin hepsi tek bir malzeme kimliğine sahiptir. Kutuların her biri birer tane olmak üzere altı kimlikleri var. Silindirlerin üçü vardır: İki kapak içinID numarası 1 ve 2 ve kenarlar için ID numarası 3'tür. Hedra üç sahiptir: P, Q ve R eksenlerinin her biri için bir tane.

Düzenlenebilir örgü veya düzenlenebilir poli biçimine ilkel dönüştürdüğünüzde, bu kimlikleri korunur, ya da daha sonra kontroller ile kimliklerini değiştirmek rollout Yüzey Özellikleri ve Malzeme kimlikleri sunumu: Poligon , sırasıyla. Buna ek olarak, kullanabilirsiniz Malzeme değiştirici malzeme kimlik numaralarını atamak için.

Bir Çoklu / Alt-Nesne malzeme veya bir nesneye Çoklu / Alt-Harita shader ile bir malzeme atadığınızda, Max 3ds nesnenin yüzlerinde maddi kimlik numaralarına malzemenin alt malzeme veya alt harita kimlik numaralarını maçları . Her yüz, malzeme adını değil, kimlik numarasını saklar. Diğer durumlarda, malzeme nesnenin tüm yüzeyine atanır.

Onlar haline gelmeden her nesne için bazı tanımlayan malzeme kimlik numarası atama bileşik nesne işlenen onlar kombine konum sonra ayrı parçaları seçmek için güçlü olmak için yararlı bir teknik olabilir.

Ayrı boyalar veya yüzeyler gerektiren sürekli yüzeyler için malzeme kimlikleri kullanabilirsiniz: örneğin, renkli metal gövde, krom parçalar, cam pencere gibi farklı materyal türlerinden yapılmış bir araba.

Paylaş: